Columbiaan.reismee.nl

London, here we come!

Wat een dag, wat een dag! We zijn rond 9 uur vanmorgen de deur uit gegaan en rond een uur of 9 vanavond weer thuis gekomen, maar het was enkel en alleen GENIETEN! Het was super gezellig, de sfeer was geweldig en dan hebben we het nog niet gehad over het weer. Ik geloof zowaar dat mijn wangen wat verbrand zijn!!

Bij het ontbijt werden behalve de lunchpakketten ook een hoop snode plannen voorbereid. In de ochtend was er voor iedereen de keuze tussen het Science Museum en het Natural History Museum. In het Science Museum was er heel veel te zien qua techniek en wetenschap. Treinen, vliegtuigen en veel meer. In het andere museum was er vooral veel te zien over verschillende dieren. Van kleine enge beestjes tot hele grote en bewegende dinosaurussen.

Allebei dus erg indrukwekkend en de oudsten hebben met name genoten van het supersnelle WiFi netwerk in het restaurant van het Science Museum. Zoals eerder gezegd: Cultuurbarbaren J

Na de musea volgt er een flinke wandeling van South Kensington, via Hyde Park, langs Buckingham Palace, Westminster Abbey en de Big Ben naar de London Eye. Omdat Ben gisteren de weg zo goed wist, mocht hij achteraan lopen en niets zeggen over de route. Met Inge samen heb ik vanaf de musea de Metro gepakt en ook wij zijn even langs de Big Ben en Westminster gelopen, voor we de groep weer troffen bij de London Eye.

Bij de London Eye werden er verschillende groepen gemaakt, iedereen geboren na 1998 ging in de London Eye en de wat ouderen mochten kiezen wat ze wilden gaan doen. Mee het reuzenrad in, voor de dare-devils naar de London Dungeons en als laatste uiteraard de keuze om te gaan shoppen.

Ik denk dat uit de eerdere verhalen en foto’s al gebleken is dat de Columbiaan soms wat bijzondere zwemmers heeft. Het zal voor velen dan ook niet als een verassing komen dat de meiden allemaal naar de London Dungeons zijn gegaan (een enkele gozer daargelaten, maar gezien de foto’s kunnen we hun mannelijkheid iets in twijfel trekken) en de jongens zijn gaan shoppen!

De meeste zwemmers liggen inmiddels in bed, maar morgen zal ik de kids uit de verschillende groepen even zelf een verhaal laten schrijven over de gebeurtenissen.

Voor nu dus weltruste en morgen het vervolg!

Bregje

Suzanne ( moeder Loulou )

Super , super leuk klinkt het allemaal !!!

Denise (moeder van Fleur)

Erg leuke foto's. Ik zie dat Fleur ook al goed gewinkeld heeft! En ook fijn te zien die strak blauwe lucht, dat is hier wel anders. Geniet ervan en zet 'm op vanavond!

marjolein(moeder Chantal)

heb net genoten van de verhalen en de prachtige foto's bekeken, fijn dat jullie het zo gezellig hebben én lekker weer bovendien. heel veel plezier nog en succes met de wedstrijd vanavond!

Fam Baker

Elke dag is het leuk om het verslag te lezen! Fantastisch hoe jullie het hebben. Nog héél véél plezier de komende dagen en natuurlijk veel succes vanavond bij de wedstrijd!

Emma en Miranda

Ha Allemaal,

Wat klinkt het allemaal gezellig!! En wat fijn om al jullie verhalen zo snel te kunnen lezen. We reizen zo een klein beetje met jullie mee.
Emma is weer helemaal gerust gesteld na de foto's van gisteren. Ze heeft haar vader, Bas en Thijs kunnen zien. Helemaal blij!! Nog veel plezier en SUCCES vanavond met de wedstrijd.

Groetjes,
Emma en Miranda

Miranda

Ik vind het elke keer weer leuk om jullie verhalen te lezen. Super Bregje!! Nog heel veel plezier daar.
Groetjes aan Sanne!!
Miranda

Herma en Dirk

We lezen met heel veel plezier jullie belevenissen. Ik wil nu al de leiding een groot compliment geven. Goed dat de goede zorgen ook door de kinderen erg wordt gewaardeerd en zelfs willen betalen om Rik een ontbijtje op bed te mogen geven.
Maar even zonder dollen, we denken op basis van de mooie foto's en verhalen dat jullie de kinderen een onvergetelijke week geven. DANK!

Ruben

Top Top Top

Het heeft Hare Majesteit behaagd........U allen.......