Columbiaan.reismee.nl

Het échte London verhaal, deel 1

Het échte London verhaal

Famke vond de London eye en de Big Ben heel leuk.

De london eye was heel erg hoog, (ongeveer 300 meter) en de telefoon ging opeens af, we schrokken heel erg!

We hebben onder het winkelen hele leuke t-shirts gezien, als het donker was gaven ze op het ritme licht.

Elise vond het winkelen heel erg leuk en gezellig.

Groetjes,

Elise, Famke, Anouk, Romarin en Esther

Ik ben gister naar Londen geweest en ik vond de Big Ben het leukste om te zien. Ik ben ook heel hoog in de London Eye geweest en daar heb ik heel veel foto's gemaakt voor iedereen. Je kon heel ver kijken, bijna de hele stad. We hebben veel gelopen en hebben kip gegeten in een soort snackbar, maar dat was niet zo lekker. De metro was wel een beetje warm toen we weer terug naar huis gingen. De hele dag was erg leuk, maar ik was wel een beetje moe.

Groetjes Amber

Dinsdag gingen we naar London.

We gingen met de metro en dat was een heel gedoe.

Toen aankwamen in London, konden we kiezen tussen 2 museums. Het National History museum en het Science museum.

Stefani en Simone gingen naar het Science museum, we hebben een beetje gelopen maar merendeels gezeten op een bankje bij een gele auto die op zijn kop hing, ook was er Wifi wat een groot plezier leverde.

Ruby en Sanne gingen naar het National History museum, daar hebben we maar met een klein groepje gelopen en wij zijn eigenlijk alleen maar naar de diamantenkamer geweest.

Daarna gingen we naar het souvenirswinkeltje & daarna hebben we buiten in de zon muziek geluisterd.

we gingen lopen richting Buckingham palace door het park heen, in het park bleven we even hangen bij alle stoelen en eenden en aten daar onze lunchpakketten op. toen we bij Buckingham palace aankwamen en gingen praten tegen de wachters zeiden ze: go away! :(

Het was ook erg grappig om te zien hoe de wachters voor het paleis marcheerden. Hierna moesten we snel doorlopen naar de Big Ben. De Big Ben was mooi om te zien maar we moesten wel erg snel door naar de London Eye. Op weg naar de London Eye moesten we over een brug. Op die brug stond Shrek! Susanne en Sanne B gingen met Shrek op de foto.Daarna liepen we door naar de London Eye. In de London Eye waren we met zijn alle aan het dansen en zingen op Ruby haar muziek, wat Sophie geweldig vond want het was One Direction.

Nadat we in de London Eye waren geweest gingen we weer naar de metro teruglopen. Op de weg ernaar toe, kwamen we allemaal straatmuzikanten, en levende standbeelden tegen. Er was ook een man die in de lucht zweefde. Hij leunde alleen op een stok. We gaven hem en wat andere straatmuzikanten en levende standbeelden wat geld en toen liepen we door naar de metro.

Daarna gingen we naar Camden Town, waar we rond half 5 aankwamen en 2 uur de tijd hadden om cadeautjes en souvenirs te kopen, waar uiteindelijk iedereen terug kwam met een I love London trui. er waren ook heel veel eet tentjes maar bijna iedereen ging naar de KFC of Mc Donalds. Om half 7 hadden we gegeten en gingen we naar de metro waar Loulou en Ruby heeeeeeel nodig naar de wc moesten. Ruby en Loulou gingen dansen in de metro en toen schaamde Marco zich zo erg omdat we aan een man vroegen: Do you know the way to the plee? Marco werd helemaal rood en ging maar bij Bregje zitten. Eindelijk bij het eindstation aangekomen konden ze eindelijk naar de wc. Eindelijk was iedereen helemaal klaar maar moesten we nog zowat 2 uur wachten op de andere groep in de metro die verdwaald waren.

Ruby, Stefani, Sanne B & Simone S.

Gisteren zijn we de hele dag naar London geweest, het was super leuk en gezellig.

We begonnen de dag met rustig ontbijten en daarna zijn we de bus ingestapt.

Toen we aankwamen met de bus zijn we de metro ingestapt en zijn we door gegaan naar het historie en science museum. Wij hadden gekozen voor het historie museum met allerlei dieren.

Toen gingen we een uur lang in de musea rond kijken en daarna hadden we met ze allen verzameld om richting de London eye en de London dungeons te gaan.

Tussendoor gingen we toen bij een parkje picknicken met ze allen.

Toen we bij de London eye aankwamen was de groep in drieën gesplitst.

De jongeren t/m 1999 gingen naar de London eye.

De oudere van 1998 en ouder mochten kiezen tussen: London eye, London dungeons en shoppen.

Wij zijn toen met een groepje de London eye in gegaan (we zaten toevallig in de enige oranje cabine)

Het duurde ongeveer 25/30 minuten.

Toen we in de London eye waren geweest gingen we met de metro naar Camden town.

Daar gingen we naar allerlei leuke winkeltjes en heerlijke eettentjes.

We hadden daar heel leuk winkeltje gezien die spot goedkoop was.

We hebben heel veel gekocht en hiermee beëindigen we dit verhaal.

Groetjes

Stella, Maaike en Imelda

De dag begon met een bezoek aan het restaurant in het Science Museum. Het hoogtepunt van het museum was de WiFi, maar daar is ook alles mee gezegd.

Daarna liepen we naar the Londen Eye, via buckingham palace en the Big Ben (niet onze ben). Aangekomen bij the Londen Eye, werden groepjes gemaakt voor verschillend vermaak van de dag,

Een groep (de jongenere zwemmers en een bange walter) gingen in the Londen Eye. Een andere groep jongens wilden per see naar de winkels en dat snapten wij dus ook niet.

Ten slotte de laatste, gezelligste en leukste groep ging naar the Londen Dungeons(even samenvattend voor de gene die niet weten wat het is: een hoop geschreeuw van de meiden en gelach van de mannen in een spookhuis).

Wij (Sanne, Iris, Chantal, Elise, Robbert, Oscar, Arno en Sjoerd) durfden onze angst te overwinnen en liepen via een omweg bij de mac en starbucks naar Londen Dungeon.

We waren nog niet eens binnen of iedereen was al bang. Na een snelle groepsfoto zijn we naar binnen gegaan en hebben elkaar lekker laten schrikken. Gelukkig hielp het personeel ook mee met ons laten schrikken.

Er is niet heel veel over te zeggen wat er gebeurde maar er is veel geschreeuwd en gelachen. Vooral Iris zat vaak precies op de goede plek om goed te grazen te worden genomen.

Verder verwijs ik u naar de hele leuke foto´s die er gemaakt zijn in de laatste attractie;)

Toen we naar buiten kwamen haastten we snel naar Camden Town, omdat daar de rest zou zijn. Daar aangekomen was er niemand van de rest te zien, konden we niemand bereiken en hielden we ons dus aan het (oorspronkelijke) plan om daar te gaan eten.

Onder het genot van een drankje wachtten wij op onze pizza, toen we eindelijk contact kregen met de anderen. Wij kregen te horen dat zij op ons zaten wachten bij de bus(ongeveer 45min van ons af).

Wij haastten ons naar de metro met een pizza onder de arm. Onderweg werden we aangesproken door zwervers die ook een stukje wilden, daarnaast werden we ook jaloers aangekeken door hongerige mensen.

Wij besloten om van de metro ons restaurant te maken en heerlijk uitgebreid te (vr)eten. Met veel gelach door imitaties van de klusjesmannen (grote smurf laat me eruiiiiiiiiiiiit!)

Een paar keer overgestapt en veel mensen aan het lachen gemaakt, doordat bijvoorbeeld iris van der stoel afviel, kwamen we uiteindelijk aan bij de rest van de groep.

Daar werd heel hard gelachen door de rest (vooral bregje) om onze foto´s van de Londen Dungeons.

Met de complete groep gingen we snel naar huis met de bus. Daar aangekomen, moesten de jongere kinderen bijna gelijk naar bed. De oudere kinderen(en ben) gingen op de bank met de beentjes omhoog naar de klusjesmannen kijken.

Daar werd weer hard om gelachen. Toen was het ook tijd voor ons om te gaan slapen

Maaaaaaaar midden in de nacht kwamen de dames de heren heel leuk wakker maken met de mededeling, KAKHOOFD, (http://www.youtube.com/watch?v=flnA_kn5jBc) om daarna weer te gaan slapen.

De heren daarintegen waren uit op wraak en pakte daarom hun maskers, gekocht bij the Londen Dungeons, om ze terug te pakken. Omdat het zo leuk was, gingen ze ook door naar de andere kamers om mensen te laten schrikken.

Al met al hebben we een hele leuke dag gehad!

Heel veel groeten uit het heerlijke londen van Oscar en Arno, Iris, Chantal, Sanne en Elise!!

Niek Oosthoek

En nu ben ik toch wel erg benieuwd naar het verhaal van de jongens, die lekker zijn gaan shoppen!

Monique Sieval

Waarom verbaasd het mij nou niet, dat het Sjoerd z'n groepje is die te laat was.