Columbiaan.reismee.nl

Het échte London verhaal, deel 2

Halloooooo,

Ik ben Jeromeke O, en dat is Forkink R.
Wij zijn de shopboyz samen met Sam H, J.J., Bregje vd. P. en Lucky Luke. Terwijl mensen in de London Oog of de spookhuis gingen wij naar circus le Piccadilly. Daar kregen we een secret mission, we moesten voor leiding kadootjes halen. Ook gingen we in de stad nog bier halen (..............................voor de leiding). Voor de rest nog wat kleinigheid gekocht. Aan het einde van de dag gingen we naar starbucks voor lekkere koffie, frappuchino, chocomelk of vitamine water. Daarna nog naar Mac Donalds geweest waar we natuurlijk salades hebben gegeten en geen hamburgers en frietjes.

En die avond waren we 9 uur thuis en zijn we meteen naar bed gegaan en zijn braaf gaan slapen.

Kusjes voor thuis,
Jeroen, sam, ruben, luuk, joeri
We gingen met iedereen naar Londen en de dag begon met het museum. Je kon kiezen Tussen het Naturel History of het science museum. Een groep ging naar het ene en een andere groep naar het ander. Wij zelf gingen naar het science museum, we vonden het een beetje saai behalve Lynn want die vond alle proefjes leuk :) ! Daarna gingen we de Big Ben bekijken behalve Inge en Bregje die gingen met de metro richting de Londen Eye! Toen wij na heel lang lopen bij de Londen Eye aan kwamen ging een groep naar de dungeons en een groep ging de Londen Eye in dat waren wij we vonden het vet leuk we gingen op gangnam style dansen! Later gingen we met de metro richting Camden Town in de metro moesten Loulou en Ruby onwijs nodig plassen dat was echt grappig ..... In Camden Town Ik Inge ging met een paar andere kinderen op stap . Het was best wel grappig . We konden echt heel veel winkels bezoeken maar we hadden maar een anderhalfuur en daar in moesten we ook nog eten . Ik heb zelf daar een tas , beats ;) en een kado voor me pa en broer . De tijd ging heel snel en toen moesten we maar gaan eten . Wij gingen bij KFC eten dat vind ik zelf heel lekker ! Toen we klaar waren gingen we weer terug ,met de metro . En ik Loulou ging met Ruby en Susanne het dorpje in we hebben heel veel leuke dingetjes gekocht en alledrie een
Trui met Londen erop ! Wij hadden ook gegeten bij KFC het was heel lekker we hebben veel cadeautjes gekocht voor onze vrienden en familie souveniertjes !!! Later gingen we terug en omdat de andere die terug kwamen van de dungeons die warenvde weg kwijt geraakt dus moesten we heel lang wachten was we heel gezellig en toen gingen we terug met de busen was de dag in Londen afgesloten !

Groetjes , Lynn ,Marieke , Hannah , Fleur , Inge , Susanne en Loulou
Inmiddels maken we ons klaar voor de Bonte Avond! De spanning is hier om te snijden, er gieren wat zenuwen rond, maar het programma is veelbelovend:
  1. Susanne en Loulou - Geheim optreden
  7. Famke, Romarin en Esther - Dansje
  8. Ruben en Jeroen - Secret Mission
  9. Arno's Surprise Act
  10. Sophie, Simone en Stefani - Lesje Latijn
Ervaringen leren dat het kort voor de start nog weleens kan wijzigen, dus.... we wachten af!
Groet,
Bregje