Columbiaan.reismee.nl

Welkom op het reisblog van ZV de Columbiaan

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis naar London. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over deze reis kun je ook terugvinden inhet profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

ZV de Columbiaan

Ben Kersten

We hebben er ontzettend veel zin in en we maken er een mooie week van!!

Erna van Bruggen

De laatste dingen pakken. Nog een keer kijken wat voor weer het wordt?! Wat gaan we doen, hoe zal het zijn? De dames hier in huis hebben er zin in. De heren moeten helaas achter blijven...

Hannah van Bruggen

Hoi Ben ik heb er heel veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!
En Amber ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vader zou ook graag mee willen gaan, maaar hij moet werken.

Amber van Bruggen

hoi ben ik heb er heel erg zin in

Loulou Janssen

Hahahaha! Word echt een top week ! Met iedereen! heb er super veel zin in !

Niek Oosthoek

Ik wens iedereen een heel gezellige week!
Jeroen zien jullie zondagmiddag pas, want die komt rechtstreeks uit Rome gevlogen.

romy straathof

hoi
ik ga helaas niet mee
maar veel plezier allemaal!

Saskia

Super gaaf om te lezen allemaal en erg goede indruk kunnen krijgen over jullie eerste dag en hoe het er daar uit ziet. Top weer zo te zien ! Houden zo .